بوتاکس | تزریق بوتاکس | تزریق فیلر | تزریق ژل | تزریق ژل لب روسی|
مرکز پوست و زیبایی نسخه  خدمات زیر به شما زیباجویان عزیز ارائه می دهد:

✔تزریق بوتاکس:مصپورت،دیسپورت،دیستون               ✔بوتاکس پیشانی

✔بوتاکس لیفت ابرو                                               ✔بوتاکس چروک های اطراف چشم

✔فرمدهی  لب روسی و نچرال(طبیعی)                        ✔رفع خط خنده

✔زاویه سازی صورت                                                ✔برجسته سازی گونه

✔هایفوتراپی                                                          ✔ مزوتراپی مو صورت

✔میکرونیدلینگ                                                      ✔ کرایو تراپی

فرمدهی و پرکننده صورت :
با جوانسازی و پر کردن صورت و محو شدن خطوط از روی چهره شما می شود.عوامل بسیاری است که موجب ایجاد چین ‌و چروک در صورت و پوست شما خواهد شد و با افزایش سن چربی زیر پوست شما کاهش می یابد و خط لبخند و خطوط چشم  و پیشانی بیشتر نمایان می شود.

بوتاکس:

بوتاکس یک سم باکتری بوتولونیوم است که کمک می کند به برطرف کردن و یا بهبودی چین و چروک های مقاوم صورت. این روش غیرجراحی، درمان می کند خطوط اخم بین ابروها را و چین های خارج چشم و چین های روی پیشانی با چند تزریق کوچک. که با تغییراتی در ترکیبات ساختمان آن دارویی تحت عنوان بوتاکس تولید می گردد بوتاکس صورت فواید دارویی و کاربردهای فراوانی دارد.

این دارو در کشورهای مختلفی تولید می شود. معروف ترین بوتاکسی که در ایران توزیع شده بوتاکس دیسپورت می باشد که متعلق به کشور انگلیس و مورد تائید اف دی ای است. نام بوتاکس در حقیقت نام تجاری این دارو بوده و توسط ایالت متحده انتخاب شده است.

بوتاکس

بوتاکس لیفت ابرو:

انجام لیفت ابرو با تزریق بوتاکس ابرو، به صورت سرپایی توسط پزشک متخصص زیبایی در مرکز پوست و زیبایی نسخه انجام می‌شود. معمولاً انجام لیفت ابرو با درمان زیبایی تزریق بوتاکس، با ناراحتی یا درد خاصی همراه نیست.

اما معمولاً پزشکان متخصص زیبایی برای آن که تزریق بوتاکس با دردی همراه نباشد، قبل از انجام لیفت ابرو با تزریق بوتاکس مقداری ماده بی‌حسی به ناحیه ابرو‌های شما تزریق می‌کنند. انجام لیفت ابرو با درمان زیبایی تزریق بوتاکس صورت به زمان زیادی نیاز ندارد اما با دقت بسیار زیادی همراه است. اگر شما پزشکی را برای انجام بوتاکس ابرو انتخاب کنید که دقت کافی در انجام لیفت ابرو ندارد ممکن است با خطرات جدی مواجه شوید.

هایفوتراپی چیست؟

هایفو به معنای امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا است که یک کاربرد درمانی امواج اولتراسوند می‌باشد کاربرد درمانی (سونوتراپی). این فناوری پزشکی در مراحل مختلف تحقیق و تولید برای درمان انواع گوناگونی از اختلالات پزشکی است.سازوکار این فناوری مشابه استفاده از ذره‌بین برای همگرایی نور در نقطه کانونی عدسی است.

امواج صوتی متمرکز با استفاده از یک عدسی صوتی در نقطه کانونی متمرکز می‌شوند و انرژی حاصل از اجتماع این پرتوها در نقطه هدف حرارت ایجاد می‌کند. هایفو معمولاً همراه با یک روش تصویربرداری پزشکی مانند سونوگرافی یا (ام آر آی) برای طرح و کنترل درمان انجام می‌شود.استفاده از این روش برای انجام درمان‌های زیبایی برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ مطرح شد. هرچند بر روی روش درمانی هایفو پژوهش‌های بالینی گسترده‌ای انجام نشده است، چندین و چند پژوهش‌ کوچک‌تر نشان می‌دهند که این روش برای لیفت صورت و بهبود وضعیت چین و چروک ایمن و مؤثر است.

آر اف جوانسازی چیست؟

با عبور امواج رادیوفرکانس از یک بافت، با مقاومت آن بافت روبرو شده که در نتیجه انرژی خود را به صورت افزایش دما درآن بافت اعمال می کند. هرچه مقاومت بافت ها دربرابر عبور جریان بیشتر باشد، میزان افزایش دما درآن بافت بیشتر خواهد بود.

از این موضوع برای بریدن و انعقاد در دستگاه‌های آراف جراحی استفاده می کنند.انرژی آراف زمانی که برای جوانسازی پوست استفاده می گردد، به لایه های عمیق و سطحی پوست فرستاده شده و با ایجاد حرارت در این لایه ها باعث سفت شدن و بهبود ساختار لایه زیرین پوست و همچنین تحریک کلاژن ها برای جوانسازی می گردند. بنابراین تغییر محسوسی در قوام و لیفتینگ پوست وکم کردن چین وچروک ها و خطوط ریز می گذارد.

جوانسازی با لیزر سی او 2 فرکشنال:

لیزر سی او 2 فرکشنال یکی از متداول ترین و البته بهترین روش ها برای درمان چین و چروک های پوست، چاله های ناشی از آکنه و اسکار و به طور کلی جوان سازی پوست است.لیزر سی او 2 فرکشنال در واقع نسل جدید لیزرهای سی او 2 است که با وجود داشتن تمامی مزایای لیزرهای قدیمی و بلکه بیشتر از آن، عوارض آنها را ندارد.

هدف اصلی لیزرهای سی او 2 فرکشنال لایه برداری تمام سطح اپیدرم و الاتیس درم است.این لیزرها تاثیرات دوگانه ای دارند اول اینکه باعث ایجاد کلاژن ها ی جدید در بافت پوست می شوند ودیگر اینکه باعث تبخیر آب موجود در بافت ها میگردد.فرکشنال به معنی برداشتن لایه ای از پوست در یک لحظه است.

جوانسازی پوست با آی پی ال چیست؟

آی پی ال دستگاه های لایت بیس هستند که به دلیل ارائه طول موج های گوناگون، کاربرد های متفاوتی در پوست وزیبایی را از جمله رفع موی زائد، جوان سازی پوست، درمان آکنه و درمان کک و مک و…دارند.آی پی ال سیستم های نور شدید پالسی.

در اصل لیزر نیست بلکه فلش لامپهای زنون هستند که نور چند طول موجی ایجاد می کنند که قادر است اثرات گوناگون بر روی ساختارهای مختلف پوست داشته باشد و می توان با گزینش فیلترهای مناسب اثر دلخواه برای اهداف مشخص را بدست آورد.موثرترین درمان در تمام گزینه هاست. آی پی ال می تواند بیماری های پوستی زیادی را همزمان درمان کند.

این روش درمانی روی قرمزی های پوست که ناشی از عروق خونی بوده ولکه های رنگی نظیر فرکل و آنهایی که ناشی از افزایش سن و نور خورشید هستند موثر می باشد. همچنین آی پی ال گردن و دست ها را که اغلب آسیب ناشی از نور خورشید در آنها بیشتر دیده می شود، درمان می کند.لازم به ذکر است دو نوع پیری وجود دارد، ذاتی و بیرونی. پیری ذاتی اجتناب ناپذیر است، همانطور که سن ما افزایش می یابد، به طور طبیعی پوست نازکترو خشکتر می شود.

لیزر ان لایت چیست؟

ان لایت لیزری است با انرژی بسیار پایین که رگهای خونی زیر پوستی را مورد هدف قرار می دهد . رگها آسیب نمی بینند، اما فعالیت های شیمیایی سبب می شود که بدن شروع به بازسازی کلاژن و ترمیم ناحیه ی مورد درمان کند.این روش کاملا بی خطر بوده و نیازی به بی حسی ندارد و سطح پوست را زخمی نمی کند.

لیزر ان لایت بافت زیر پوستی را هدف قرار داده و باعث رشد کلاژن های جدید و در نتیجه کاهش خط و خطوط ها و چین و چروکهای پوست می شود لیزر ان لایت یک لیزر غیرزخمی کننده است که با تابش طول موج خاصی از لیزر با خصوصیات شکلی و زمانی خاص که به آن اسمارت پالس گفته می‌شود سبب آزاد شدن موادی به نام فاکتورهای رشد عروق سطحی پوست می‌شود که این مواد با افزایش کلاژن پوست سبب افزایش ضخامت و قوام پوست و شادابی،شفافیت و طراوت آن می‌شوند.لیزرهایی که پیش از (ان لایت) ساخته شده اند همگی با سوزاندن لایه ای از پوست و تحریک حرارتی لایه های عمقی پوست سبب انقباض فیبرهای کلاژن گردیده و بدون هیچگونه تغییری در میزان کلاژن پوست چین و چروک ها را صاف می نمودند.

مرکز زیبایی نسخه

Call Now Button