تزریق ژل

تزریق ژل لب | تزریق ژل گونه |تزریق ژل خط خنده|فیلر خط خنده | فیلر صورت

 

تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل باعث جوانسازی و پر کردن صورت و محو شدن خطوط از روی چهره شما می شود.عوامل بسیاری است که موجب ایجاد چین ‌و چروک در صورت و پوست شما خواهد شد.

و با افزایش سن چربی زیر پوست شما کاهش می یابد و خط لبخند و خطوط چشم  و پیشانی بیشتر نمایان می شود.تزریق ژل‌ باعث محو شدن خطوط چهره و همچنین جوانسازی و پر کردن صورت می‌شود.

نواحی معمول تزریق ژل و تزریق فیلر:

✔تزریق ژل لب:

افزایش حجم و برجسته کردن لب را می‌توان به شکلی انجام داد که به صورت طبیعی باشد. لب‌ها به مرور زمان حجم خود را از دست می‌دهند و می‌توانند روی ظاهر کلی صورت تأثیر بگذارند. لب‌های برجسته و هیدراته شاداب به نظر می‌رسند و باعث ایجاد طراوت و ظاهری جوان می‌شوند.

✔تزریق ژل گونه:

تزریق ژل گونه برای برجسته کردن گونه بدون جراحی بهترین راه حل ممکن است و زمانی توصیه می شود که به دلیل بالا رفتن سن، پوست کلاژن خود را به مرور از دست می دهد.و چربی گونه کاهش پیدا می کند و پس از این در صورتی که تزریق ژل به گونه صورت نگیرد، شاهد صورتی صاف، بدون برجستگی استخوان های گونه و بدون زاویه مناسب به همراه گودی یا پف زیر چشم خواهیم بود.

✔تزریق ژل به منظور اصلاح فرم بینی:

با تزریق فیلر به بینی می توان آن را خوش فرم تر و صاف تر کرد. با تزریق دقیق فیلر به بالا و پایین برآمدگی های بینی، می توان ظاهر بینی را بهبود بخشید و بینی را کاملا صاف نمود. بعلاوه با تزریق فیلر در اطراف نوک بینی، می توان به نوک بینی ظاهری باریک تر و زاویه بهتری داد.

زاویه سازی فک و صورت (مدلینگ صورت):

بزرگ و برجسته کردن چانه با استفاده از پروتز چانه و فیلر می‌تواند ساختار زیرین صورت را تغییر دهد، تعادل بهتری بین اجزای صورت برقرار کند شکل صورت را Vشکل یا زاویه‌دار کند که معمولا با ۱ الی ۲ سی سی امکان پذیره.

✔تزریق ژل چانه:

تزریق چانه که در جهت بزرگ کردن آن انجام می‌گیرد باعث می‌شود که چهره زیباتر شود و اجزای صورت متناسب به نظر برسند.در صورتی که در نیم رخ صورت خود متوجه آن شده اید که چانه شما عقب است و یا برجستگی آن کم می باشد.

✔تزریق ژل در ناحیه خط اخم:

تزریق ژل در ناحیه خط اخم برای چین و چروک‌هایی مثل چروک‌های ناحیه پیشانی، چروک بین ابرو‌ها  کاربرد دارد. این چروک‌ها معمولا با افزایش سن بیشتر می‌شوند.

با توجه به میزان فرو رفتگی خط اخم، پزشک میزان ژل مورد نیاز شما را مشخص می‌کند. میزان ژل معمولا در حدود یک سی‌سی است.

✔تزریق ژل در ناحیه خط خنده:

یکی از چروک های عمیقی که در صورت ایجاد می شود اطراف لب بوده و در اثر تحرک  زیاد عضله های این قسمت ایجاد می شود، برای از بین بردن خط خنده راه های مختلفی وجود دارد.

برای رفع خطوط خط لبخند شما تنها می توانید از روش هایی مانند تزریق ژل خط خنده و یا تزریق چربی چروک ها را از بین ببرید . خط های خنده باعث می شود سن شما بالاتر نشان داده شود و یا اینکه از زیبایی صورت شما کاسته شود.

تزریق ژل گونه

انواع ژل های تزریقی:

✔ژل های قابل جذب:

این نوع ژل ها از جنس ملکول های بدن می باشد و به همین علت بعد از مدتی جذب بدن می شود.

✔ژل های دیر جذب:

ژل هایی که قابلیت جذب کمتری دارند و ماندگاری آنها بین 1 تا 5 ماه است ژل رادیس و کپتیکو  از این نوع هستند که باعث گلوله شدن پوست فرد می شود.

✔ژل های غیر قابل جذب :

این نوع ژل ها غیر قابل جذب هستند و ماندگاری آنها بین 3 تا 5 سال است که از معایب آن گلوله شدن در زیرپوست هست ژل های آرت کول و آکریل آمید از این گونه ژل ها هستند.

✔ژل های هیالورونیک اسید:

هیالورونیک اسید مهم ترین قند طبیعی در پوست است این ماده انعطاف پذیر ژله ای فضای بین رشته های کلاژن و فیبرهای الاستین زیر پوست را پر می کند

که بهترین  نوع ژل است به دلیل عوارض کمتر و داشتن (اچ ای) خاصیت اتصال به آب را دارد و باعث لطافت و نرمی پوست می شود.

 

مدل های تزریق ژل لب:

تزریق ژل لب

 

✔مدل تزریق ژل لب طبیعی:

بعضی افراد که لب های کوچکی دارند یا از شکل لب های خود راضی نیستند و تمایل دارند لب های آنها از حالت طبیعی خارج نشود مدل طبیعی را انتخاب می کنند.

✔مدل تزریق ژل لب فانتزی:

در این نوع مدل لب ها بیش از حالت طبیعی حجیم می شوند.

✔مدل تزریق ژل لب عروسکی:

در این روش تزریق به طوری انجام می شود که لب های پایینی از لب هاب بالایی حجیم تر می شود.

✔مدل تزریق ژل لب چاک دار:

در این روش در قسمت میانی لب پایین چاک ایجاد می شود که حالت زیبایی به لب ها می دهد.

 

 

مزایای تزریق ژل به لب:

✔نداشتن دوره نقاهت و عدم نیاز به جراحی

✔طبیعی بودن و رضایت افراد از نتیجه به عمل آمده

✔عدم نیاز به بی هوشی، مدت زمان انجام حداکثر 30 دقیقه است.

✔این عمل قابلیت برگشت دارد و در صورت نارضایتی می تواند به حالت اولیه برگردد.

 

مراقبت های بعد از تزریق :

✔از آرایش کردن تا 24 ساعت بعد از تزریق خودداری کنید.

✔تا 24 ساعت بعد از تزریق محل تزریق را مالش ندهید.

✔در روزهای ابتدایی تزریق نمک مصرف نکنید.

✔آب فراوان بنوشید.

✔از کمپرس سرد برای ورم و کبودی استفاده کنید.

✔تا دو هفته بعد از تزریق از قرار گرفتن زیر تابش شدید آفتاب و سولاریوم پرهیز کنید.

 

 

 

 

Call Now Button