چرا روش لاغری با دستگاه را انتخاب کنیم؟

تکنولوژی روز دنیا با توجه به مشکلات و بیماری هایی که چاقی برای افراد ایجاد کرده است راه حل های متنوعی را به ما عرضه می کند. امروزه می توان برای اهداف مختلف از روش های متفاوت لاغری استفاده کرد. سیستم دستگاه های لاغری به نوعی طراحی شده است که تناسب بین اندام ها را برای افراد فراهم کند. و متخصص مربوطه ان را مشخص میکند به همین علت دستگاه های لاغری در کلینیک ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و همچنان بر تعداد مراجعه کنندگان به کلینیک لاغری افزوده می شود.

لاغری با دستگاه چگونه انجام می شود؟

مکانیسم دستگاه های لاغری به حدی پیشرفت کرده است که با استفاده از روش های متعددی مانند حرارت، انجماد، امواج اولتراسوند، لرزش و … می توانند بافت چربی را کاهش دهند. بافت چربی با توجه به ناحیه بدن به دو دسته برگشت پذیر و برگشت ناپذیر تقسیم می شوند.

عملکرد لاغری با دستگاه به گونه ای است که تا جایی که امکان پذیر است بافت چربی ها را به حالت برگشت ناپذیر تبدیل کند. به طوری که سلول های چربی در سوخت و ساز بدن وارد شوند و به انرژی تبدیل شوند. در این حالت دیگر سلول چربی برای رشد مجدد وجود نخواهد داشت.

برای لاغری با دستگاه چقدر باید زمان بگذاریم؟

در نظر داشته باشید که استفاده از دستگاه های لاغری باید در جلسات مداوم انجام شود. معمولا برای دست یابی به بهترین نتیجه بین 6 تا 12 جلسه توصیه می شود. مدت زمان هر جلسه با توجه به دستگاه و ناحیه بدن متفاوت است و بین 15 تا 45 دقیقه طول می کشد. اکثر افراد تاثیر لاغری با دستگاه را از جلسه چهارم به بعد مشاهده می کنند.

 لاغری سریع با دستگاه در کلینیک نسخه:

رضایتمندی مراجعین لاغری با دستگاه :
دستگاه های لاغری موضعی کلینیک نسخه در چه نواحی از بدن قابل استفاده است ؟

دستگاه ها لاغری موضعی معمولا محدودیت هایی برای استفاده در نواحی ماننند سینه ، غبغب یا بازو دارند یا اثربخشی بسزایی نخواهند داشت اما لاین لاغری کلینیک نسخه با کامل ترین و بروزترین دستگاه های آمریکا در همه نواحی قابلیت انجام و نتیجه قطعی را به همراه خواهد داشت نواحی معمول (شکم ،پهلو ، فیله پشت ،باازو،ران ، داخل ران ،ساق پا ، فیله پشت کمر ،غبغب ، صورت ، سینه )

دستگاه های لاغری موضعی کلینیک نسخه در چه افرادی تنها روش درمان هستند ؟

افرادی که به دلیل اختلالات هرمونی یا تخمدان پلی کیستیک ، مصرف داروهای ضد بارداری ، کورتونی ،کم کاری تیروئید و متابولیسم پایین ،افراد بعد از و رژیم های غیر اصولی و پی در پی دچار استپ وزنی شده اند و وزنشان کاهش نمیابد و چربی ها زیر جلدی ناحیه شکم و پهلو کاهش نمیابد اللخصوص که چربی های شکم از نوع احشایی بوده و ارتباط مستقیم با بیماری های قلبی و عروقی و سکته های قلبی دارد
افرادی که مصرف الکل یا دخانیات دارند هم به دلیل تجمع سموم در بدن دچار افت متابولیسم خواهند شد و چربی احشایی در نواحی شکم تجمع میابد
افرادی که به طور ژنتیکی و ارثی در ناحیه ران یا بازو و … دچار چاقی موضعی هستند
افرادی که جراحی لیپوماتیک یا لیپوساکشن انجام داده اند و در همان ناحیه یا نواحی دیگر دچار برامدگی های چربی زیر جلدی شده اند

با دستگاه های لاغری موضعی کلینیک نسخه چه میزان کاهش وزن و سایز خواهید داشت ؟

این دستگاه به دلیل مکانیسم فوق العاده قوی بر خلاف دیگر دستگاه های لاغری بلافاصله بعد هرجلسه 1تا 2سانت کاهش سایز
در موضع و هر هفته بسته به موضع درمان 4تا 6 سانت کاهش سایز خواهید داشت
کاهش وزن با این دستگاه هر جلسه بین 2تا 4 کیلو خواهد بود

آیا این دستگاه مناسب برطرف سازی سلولیت خواهد بود ؟

از انجایی که تنها راه درمان سلولیت دستگاه های لاغری خواهد بود و هیچ دارویا مکمل و ورزش و رژیم غذایی به هیچ وجه کارساز نیست
دستگاه اگزیلیس به همراه ال پی جی و شاکویو بیشترین تاثیر را در 6 جلسه خواهد داشت و هرچه سلولیت ها کمتر و تازه تر باشتد طول درمان هم کوتاه تر خواهد بود پس اقدام هر چه سریع تر مناسب تر خواهد بود

ویدئو کار با دستگاه لاغری اگزیلیس:

1-کویتیشن:

  یکی از روش های پیکر تراشی و غیر جراحی و فرم دهی به بدن است.دستگاه کویتیشن که با نام های اولتراسوند کویتیشن یا اولتراسونیک کویتیشن نیز شناخته می شود که فرکانس پایین و شدت بالایی دارند ( 20 تا 40 کیلو هرتز) تولید می کند که .یکی از جدیدترین روش های کانتورینگ بدن و لاغری موضعی است. دستگاه اولتراسونیک کویتیشن یک روش با تهاجم کم و جایگزین لیپوساکشن و پیکر تراشی است.

2-اگزیلیس :

دستگاه exilis سریع ترین و پیشرفته ترین سیستم غیرتهاجمی حال حاضر دنیا می باشد کاربردهای این دستگاه شامل: 1- کاهش سایز و اصلاح بدفرمی اندام. 2- درمان شلی و افتادگی پوست بدن و صورت. 3- لاغری موضعی.این دستگاه چربی های زیر پوستی ناحیه تحت درمان را کاهش داده و از بین می برد.چربی ها با دریافت انرژی امواج رادیویی تجزیه شده و می شکنند و از بدن خارج می شوند. در نتیجه بلافاصله بعد از انجام اکسیلیس ،لاغر و باریک شدن ناحیه تحت درمان مشهود و قابل لمس خواهد بود.

3-ال پی جی :

دستگاه لاغری ال پی جی دارای دو تکنیک می‌باشد: لیپوماساژ  که سلولیت را درمان می‌کند؛ و اندرمولیفت که برای مقابله با چین‌وچروک و نشانه‌های دیگر پیری صورت به کار می‌رود. دستگاه لاغری ال پی جی یک روش درمانی غیرتهاجمی برای لاغری موضعی و از بین بردن سلولیت است. درواقع این یک دستگاه ماساژ مخصوص است که باعث شکستن رشته‌های سخت چربی سلولیت را می‌شکند به‌طوری‌که بدن می‌تواند آن‌ها را با سرعت جذب کند.

4-آر اف :

ار اف مونو پولار میداس از جدیدترین دستگاه‌های لاغری موضعی رادیوفرکوئنسی است که در آن با تحویل انرژی کنترل شده به ناحیه‌های دارای چربی موضعی حرارتی عمقی داخل سلول‌های چربی ایجاد می‌شود و به این ترتیب این سلول‌های مزاحم از بین می‌رود. رادیوفرکوئنسی درمانی پرکاربرد است که برای تمامی ناحیه‌های بدن قابل استفاده است، هم ناحیه‌های بزرگی مانند شکم و هم ناحیه‌های بسیار کوچکی مانند چانه را می‌توان با درصد موفقیت یکسان درمان کرد. انرژی آر اف در عمق بیشتری از پوست نفوذ می‌کند و بر لایه‌های درم و زیرپوستی اثر می‌گذارد، بر اثر افزایش متابولیسم فیبروبلاست‏ها در زیر سطح پوست، الیاف کلاژن و الاستین جدید تولید می‏ شوند. نتیجه نهایی سفت و کشیده شدن پوست و بهبود ساختار بافت زیرین است که با تغییری اندک در بافت پوست به دست می‌آید.

5-شاک ویو:

دستگاه شاک ویو از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها برای درمان چاقی موضعی است که سلولیت های پوستی نواحی باسن، شکم و ران ها را نیز برطرف می کند. این دستگاه ساخت کشور سوئیس بوده و استاندارد های لازمه را دریافت نموده است. مکانیسم کار دستگاه این گونه است که امواج صوتی پرانرژی مشخصی تولید می کند که با وارد شدن این امواج به بدن، تغییرات بافتی کنترل شده ای همچون گسستن سلولیت ها و بافت های چربی موضعی ایجاد می شود.

6-بادی کامپوزیشن:

دستگاه بادی کامپوزیشن آنالایزر دستگاه تجزیه و تحلیل ترکیب بدن (عضوی) ،دارای ۸ امپدانس بیوالکتریکی قطبی به روش ساده و غیر تهاجمی است که قابلیت‎هایی نظیر محاسبه امپدانس بیوالکتریکی ،ارائه سریع شاخص وزن، شاخص ترکیب بدنی ، میزان سوخت و ساز پایه ، درصد و میزان چربی کل و نرمال، میزان آب بدن را به صورت جداگانه جهت دست راست و چپ، پای راست و چپ و تنه بیان می‎کند.

پیج اینستاگرام کلینیک پوست و زیبایی نسخه را دنبال کنید.

برای مشاوره پوست و زیبایی با ما در ارتباط باشید

Call Now Button