فیشیال تخصصی پوست در بهترین بهترین کلینیک پاکسازی پوست در تهران:

صورت، یکی از بارزترین قسمت‌های بدن است و اولین ناحیه‌ای است که اثرات بالا رفتن سن یا استرس‌های محیطی را به خوبی نشان می‌دهد، به همین خاطر، مراقبت از پوست صورت اهمیت بالایی پیدا می‌کند. حفظ سلامت پوست بر ظاهر و شادابی صورت تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا پوستی جوان و سرزنده داشته باشید.

سطح پوست ما پوشیده از سلول‌های مرده‌ای است که در واقع از پوست محافظت می‌کنند، هر ماه در حالت طبیعی این سلول‌های مرده از بین می‌روند و سلول‌های جدیدی جایگزین می‌شوند. از آن جایی که سلول‌های مرده بر روی سطح پوست جمع می‌شوند، از میزان درخشندگی و شادابی پوست کاسته خواهد شد.

بهترین کلینیک پاکسازی پوست در تهران|فیشیال پوست

 

اینجاست که پاکسازی پوست صورت و فیشیال تخصصی پوست اهمیت پیدا می‌کند. روش‌های خانگی بسیاری برای مراقبت از پوست وجود دارد، مانند شست و شوی صورت با لوسیون، استفاده از کرم‌های مرطوب کننده یا ماسک‌های ویتامینه، اما گاهی بهتر است این کار به صورت اصولی و توسط فرد متخصص انجام شود. فیشیال پوست، از جمله درمان‌های مراقبت پوست است که صرف نظر از این که پوست چرب، خشک یا مستعد جوش و آکنه دارید، می‌توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

پاکسازی پوست صورت و فیشیال تخصصی  پوست در اصل یک روش درمانی چند مرحله‌ای و یکی از بهترین راه‌های مراقبت از پوست است که در مراکز فیشیال تخصصی پوست انجام می شود.فیشیال صورت باعث پاکسازی ، لایه برداری ، تغذیه پوست و ایجاد چهره‌ای شفاف و آبرسان می‌شود و می‌تواند به پوست شما جوانی و طراوت ببخشد.معمولا برای انجام فیشیال تخصصی پوست در مرکز پاکسازی پوست در تهران طی جلسه مشاوره و با بررسی نوع پوست شما ، در مورد بهترین روش برای مراقبت از پوستتان به شما مشاوره داده مى‌شود تا بتوانید از پوست خود مراقبت کنید.

فیشیال صورت یک درمان پوستی شامل پاکسازی و ماساژ پوست است که منافذ را تمیز می‌کند ، سلول‌های مرده پوست را بیرون می‌کشد و مشکلات رایج پوستی را با یک ماسک معمولی درمان می‌کند.فیشیال صورت یک درمان چند مرحله‌ای برای جوانسازی و تغذیه پوست است که باعث می‌شود پوست سالم‌تر و جوان‌تر به نظر برسد.

فیشیال  تخصصی پوست و فواید شگفت انگیز آن:

✔فیشیال پوست برای کاهش استرس و تسکین فرسودگی روحی            ✔فشیال صورت برای کمک به سم زدایی پوست

✔فیشیال پوست برای درمان آکنه و جای_آکنه                                   ✔فیشیال پوست برای رفع جوش‌های سرسفید و سرسیاه

✔فشیال پوست برای باز کردن تمام منافذ پوستی                              ✔فیشیال صورت برای لایه برداری پوست

✔فیشیال صورت برای سفت کردن پوست                                        ✔ فیشیال دور چشم برای رفع حلقه‌های تیره پای چشم

✔ فیشیال صورت، پوست را نرم و درخشان می‌کند

مراحل پاکسازی پوست :

پاکسازی پوست:

در ابتدا، نواحی صورت و گردن ماساژ داده می‌شوند تا هر گونه مواد آرایشی و آلودگی از روی پوست برداشته شود. سپس، پاک کننده با استفاده از آب گرم و اسفنج صورت یا پد پنبه‌ای پاک می‌شود، صورت کاملا خشک می‌شود و پوست بررسی خواهد شد. این مرحله تعیین می‌کند که در ادامه از چه نوع ماسکی باید برای پوست شما استفاده شود.

 بخاردهی یا بخور:

بخاردهی با هدف پاکسازی عمقی تر پوست انجام می‌شود و به مرطوب شدن و شل شدن پوست برای انجام مراحل بعدی کمک می‌کند. ممکن است در مواردی که پوست بیمار بسیار حساس باشد، پزشک تشخیص دهد که از بخور صورت استفاده نشود.

لایه برداری:

در این مرحله و با توجه به نوع پوست شما، سلول‌های مرده پوستی با استفاده از کرم لایه بردار، اسکراپ یا بخاردهی از روی پوست برداشته می‌شوند. لایه بردارها، حاوی آنزیم‌ها و مواد شیمیایی هستند که پیوند میان سلول‌های پوستی را شل می‌کنند و باعث می‌شود لایه برداری بهتر انجام شود.

 تخلیه:

این مرحله برای باز کردن منافذی که با چربی‌های اضافی یا سلول‌های مرده پوستی، مسدود شده‌اند انجام می‌شود، چرا که منافذ بسته علت ایجاد جوش‌های سر سیاه و آکنه‌ها هستند. این مرحله می‌تواند به صورت دستی یا با استفاده از ابزارهای مخصوص انجام شود. اگر این مرحله به درستی انجام نشود، احتمال دارد که صورت بیمار دچار قرمزی یا کبودی شود و افرادی که پوست حساس تری دارند، ممکن است کمی احساس درد داشته باشند.

ماساژ:

فیشیال عمدتا شامل ماساژ صورت و اغلب قسمت‌های فوقانی بدن است که به منظور بهبود تخلیه سیستم لنفاوی و سم زدایی بدن انجام می‌شود.

 ماسک و دیگر موارد:

در این مرحله، ماسک مناسب پوست یا یک آبرسان بر روی پوست زده می‌شود تا خشکی پوست از بین برود و مراحل فیشیال با سرم، مرطوب کننده و ضد آفتاب به پایان می‌رسد.

هدف فیشیال صورت چیست؟

هدف اصلی فیشیال پوست رسیدن به بهبود ظاهر پوست و دست یافتن به نرمی و لطافت، شفافیت و جوانسازی پوست است فیشیال صورت، زمان خاص یا یک محصول خاص ندارد و با توجه به نوع پوست و ویژگی های پوستی هر فرد تعیین میشود بطور مثال افرادی که داری پوست حساسی هستند در فیشیال صورت برای آنها از نوعی ماسک طبیعی استفاده میشود ولی افرادی که درگیر مشکلات شدیدتر پوستی هستند برای آنها چیزی فراتر از یک پاکسازی عمقی انجام می شود!

پاکسازی پوست صورت هر چند وقت انجام می‌شود؟

این که فیشال صورت را هر چند وقت یکبار انجام دهید به عوامل مختلفی بستگی دارد.
این عوامل شامل موارد زیر می‌باشد:

✔سن پوست شما

✔عملیات لازم برای پوست

✔نوع پوست

✔میزان ایرادات پوستی مانند انواع جوش و لکه‌ها

مراقبت‌های بعد از انجام فیشیال پوست:

-پس از فیشیال پوستتان را دست‌کاری نکنید و جوش‌های صورتتان را نکنید؛ بدلیل اینکه صورتتان زخم خواهد شد.

-پس از انجام فیشیال صورت به هیچ وجه آرایش نکنید و از محصولات مراقبت پوستی استفاده نکنید و اجازه بدهید پوستتان مدتی استراحت کند که از نکات مراقبت‌های بعد از فیشیال پوست می‌باشد.

-تلاش کنید یک الی دو روز ورزش نکنید تا پوستتان دچار تعریق نشود؛ زیرا این کار می‌تواند برای پوست شما که حساس شده است مضر باشد.

-حداقل تا سه روز از لایه‌بردار استفاده نکنید؛ زیرا لایه‌برداری بیش از اندازه پوست باعث آسیب رسیدن به آن خواهد شد.

-حداقل تا چند روز بعد از انجام فیشیال پوست در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید و سعی کنید حتماً از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.

تفاوت فیشیال  تخصصی پوست با پاکسازی پوست صورت:

مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران |مرکز پاکسازی

اگر بخواهیم تفاوت بین پاکسازی  پوست صورت و فیشیال  تخصصی پوست را به صورت کامل توضیح دهیم، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که فیشیال پوست یک پروسه پیچیده ای بوده که شما در آن با استفاده از پاکسازی، لایه برداری و استفاده از انواع ماسک های مناسب برای پوست خود سعی می کنید تا فیشیال پوست صورت را به صورت حرفه ای انجام دهید. پاکسازی پوست خود یکی از مراحل مهم در فیشیال پوست صورت معرفی می شود.

در این میان بسیاری از افراد با انجام دادن فیشیال کلاسیک سعی دارند تا مراقبت های پوستی را به ارمغان بیاورند. بسیاری از افراد که فیشیال را در خانه خود انجام می دهند به دلیل نبود برخی از دستگاه ها سعی می کنند تا فیشیال کلاسیک را انجام دهند. پوست براق می تواند سهم فردی باشد که هر ماه به صورت حرفه ای فیشیال را انجام می دهد.

 چرا مراقبت بعد از پاکسازی پوست مهم است؟

مراقبت های بعد از پاکسازی پوست مهم هستند چون در مراحل مختلف پاکسازی به پوست شما استرس وارد می‌کنیم. مثلاً بعد از حذف لایه‌های شاخی پوست، سلول‌های پوست شما باید لایه از بین رفته را جبران کنند. تقسیم سلولی و ایجاد لایه جدید باعث شفافیت و درخشندگی پوست می‌شود. یا مثلاً با ماساژ پوست به لایه‌های عمیق‌تر پوست استرس وارد می کنیم تا کلاژن‌سازی تحریک شود. با افزایش کلاژن سازی پوست شما سفت و خوش حالت‌شود.

نکته‌ی دیگر این است که شما دارید برای پوست خود هزینه می‌کنید. رعایت چند توصیه‌ ساده به شما کمک می‌کند که بهترین بهره را از پاکسازی پوست ببرید و ارزش هزینه‌ی صرف شده را دو چندان کنید. مطمئن باشید چند محدودیت کوچک ارزشش را دارد.

آیا در مراکز فیشیال صورت پاکسازی پوست آقایان هم انجام می‌شود؟

بله البته ،پاکسازی پوست آقایان مشابه خانم هاست، با این تفاوت که نیازهای پوستی و مواردی مانند آسیب‌های تیغ زدن، موهای زیر پوستی و حساسیت پوست در نظر گرفته می‌شود،و برای پاکسازی پوست آقایان مشابه خانم ها باتوجه به نوع پوست و تشخیص مشاور زیبایی فیشال  در بهترین کلینیک پاکسازی پوست در تهران انجام می‌شود.

پاکسازی پوست آقایان

 

مرکز زیبایی کلینیک نسخه

مرکز زیبایی کلینیک نسخه

Call Now Button