لیپوساکشن یک روش کانتورینگ  بدن است که واقعاً همه کاره است ،می توان از آن برای برداشتن چربی های ناخواسته از بسیاری از نواحی مختلف بدن از جمله شکم، باسن، ران ها، زانوها، بازوها، چانه، گونه ها، گردن و موارد دیگر استفاده کرد. این می تواند نتایج واقعا شگفت انگیز و طبیعی را در فرد مناسب به دست آورد.

 چه به تازگی شروع به تحقیق در مورد لیپوساکشن از روی کنجکاوی کرده باشید و چه میل دیرینه به کانتور کردن نواحی مختلف بدن خود، در اینجا چیزی است که باید در مورد این جراحی محبوب بدانید.

مزایای-لیپوساکشن

چه چیزی در عمل لیپوساکشن دخیل است؟

اگر چربی های ناخواسته موضعی دارید که در برابر تلاش های شما با رژیم غذایی و ورزش مقاوم بوده و هستند، لیپوساکشن یک روش جراحی واقعا موثر برای از بین بردن آنها است. تنها به یک برش بسیار کوچک نیاز دارد، یک لوله باریک (همچنین به عنوان کانولا شناخته می‌شود) در زیر پوست قرار می‌گیرد و به طور ماهرانه توسط جراح پلاستیک شما برای مکش چربی ناخواسته هدایت می‌شود.

جراح شما کانول را از طریق این لایه چربی به جلو و عقب حرکت می‌دهد تا به طور مداوم سلول‌ها را بشکند و آنها را با مکش بیرون بکشد، و با پیروی از علائم بسیار دقیق روی پوست شما نتیجه‌ای صاف و حجاری‌شده ایجاد کند. اگر بیش از یک ناحیه تحت درمان قرار می‌گیرید، جراح شما همچنین اطمینان حاصل می‌کند که هر برش، اگرچه کوچک و عمدتاً نامحسوس است، اما تا حد امکان در محلی نامحسوس قرار می‌گیرد.

کانولا سلول‌های چربی ناخواسته را بیرون می‌کشد، اما مایعات طبیعی بدن را نیز می‌کشد. به همین دلیل، هر بیمار لیپوساکشن در طول عمل بسیار دقیق تحت نظر است و مایعات داخل وریدی را هم در حین و هم بعد از جراحی دریافت می کند.

4D4A3996-2

آیا نمی دانید که آیا کاندیدای خوبی برای این روش هستید؟ در اینجا چند دستورالعمل وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

شما در یک وزن هدف ثابت هستید که حفظ آن برای شما آسان است، و انتظار ندارید لیپوساکشن یک درمان کاهش وزن باشد (این برای خلاص شدن از شر چربی های ناخواسته در نواحی موضعی است؛ اگر به کاهش وزن کلی امیدوار هستید، ایجاد تغییرات در رژیم غذایی و ورزش برنامه بهتری است)شما پوستی سفت و الاستیک دارید که می تواند به ایجاد یک نتیجه عالی کمک کند.

شما از نظر جسمی و روانی در سلامت کامل هستید و انتظارات واقع بینانه ای در مورد آنچه لیپوساکشن می تواند به دست آورد دارید.

بالا بودن سن معین معمولاً شما را از انجام لیپوساکشن محدود نمی‌کند، اما بیماران مسن‌تر ممکن است خاصیت ارتجاعی پوست کمتری داشته باشند که می‌تواند بر نتیجه نهایی شما تأثیر بگذارد (که می‌توان در جلسه مشاوره رایگان شخصاً با جراح خود به طور مفصل در مورد آن صحبت کرد)

تکنیک های مختلف لیپوساکشن که جراح شما ممکن است استفاده کند.

2

از آنجایی که لیپوساکشن بسیار متنوع و سازگار است، و از آنجایی که این روش در چندین سال گذشته اصلاح شده است، روش‌های مختلفی وجود دارد که جراح شما ممکن است بسته به ناحیه های تحت درمان و نتایج مورد نظر آن را انتخاب کند. اینها رایج ترین گزینه ها هستند.

تزریق مایع: یک محلول دارویی (متشکل از مایع آی وی، یک بی حس کننده موضعی و دارویی که عروق خونی را منقبض می کند) قبل از انجام لیپوساکشن به بافت چربی تزریق می شود. این نه تنها میزان کبودی بعد از جراحی را کاهش می دهد، بلکه باعث تسکین درد در حین و بعد از عمل می شود، از دست دادن خون را به حداقل می رساند و باعث می شود چربی راحت تر از بین برود.

تکنیک تامسنت: حجم بیشتری از مایع به ناحیه مورد نظر چربی تزریق می شود که باعث ایجاد تورم و استحکام در بافت می شود. این می تواند به افزایش دقت کانتورینگ بدن کمک کند و به به حداقل رساندن بی نظمی هایی مانند ناهموار شدن پوست کمک کند. این روش معمولاً بیشتر از لیپوساکشن سنتی طول می کشد.

تکنیک فوق مرطوب: اساساً مانند تکنیک متممسنت است، اگرچه از حجم کمتری از مایع استفاده می شود – تقریباً مقدار مایعی برابر با مقدار چربی مکش شده. تکنیک فوق مرطوب معمولاً به زمان کمتری نسبت به تکنیک تامسنت نیاز دارد.

لیپوساکشن با کمک قدرت : لیپوساکشن با کمک برق به سرعت کانولا را 3-4 میلی متر با فرکانس چند صد سیکل در ثانیه نوسان می کند. این ارتعاش به حذف چربی با نیروی کمتر، سریعتر و یکنواختتر کمک می کند و خونریزی کمتری ایجاد می کند. نتیجه کبودی کمتر و دوره نقاهت سریعتر است.

عمل-جراحی-لیپوساکشن

ملاقات با جراح خود برای مشاوره لیپوساکشن:

مشاوره شما یک فرصت مهم برای شما است تا هر سوالی را که ممکن است داشته باشید، مهم نیست که چقدر بزرگ یا کوچک باشد، بپرسید. سوال احمقانه ای به نظر می رسد؟ این نیست! ما همه آنها را شنیده ایم. اگر این چیزی است که شما در مورد آن متعجب هستید، ارزش آن را دارد که در مورد آن بپرسید تا بتوانید خیالتان راحت باشد و احساس کنید کاملاً مطلع هستید.

با توجه به این موضوع، می‌تواند ایده خوبی باشد که آنچه را که می‌خواهید بدانید را از قبل یادداشت کنید تا در لحظه چیزی را از دست ندهید. ممکن است اطلاعات زیادی برای پوشش دادن وجود داشته باشد. اما نگران نباشید، اگر سؤالات بعدی دارید، ما همیشه آماده پاسخگویی به آنها از طریق تلفن یا ایمیل هستیم، و در صورت نیاز به زمان یا اطلاعات بیشتر، می توانید برای مشاوره دیگری مراجعه کنید.

زمانی که جراحی خود را رزرو کردید:

اگر سیگاری هستید، باید حداقل دو هفته قبل از جراحی و در طول دوران نقاهت خود را ترک کنید. این نه تنها برای سلامت کلی شما مفید است، بلکه برای بهبودی شما نیز بسیار مهم است. سیگار گردش خون را کاهش می دهد و روند بهبودی را مختل می کند. و بسیاری از بیماران سیگاری که می خواستند سیگار را ترک کنند، متوجه می شوند که این زمان مناسب برای ترک این عادت است.

علاوه بر دستورالعمل هایی که با جراح خود صحبت می کنید، یک بسته اطلاعاتی جامع از ما دریافت خواهید کرد که همه چیزهایی را که باید در مورد جراحی خود بدانید را به شما می گوید. آن را با دقت بخوانید تا زمانی که مطمئن شوید که آن را به خوبی می دانید. شما همچنین با هماهنگ کننده جراحی خود همراه خواهید بود که برای کمک به شما در تمام مراحل، قبل و بعد از جراحی، در آنجا حضور خواهند داشت. آنها قرارهای شما را رزرو می‌کنند، مطمئن می‌شوند که تمام اطلاعات و مدارک شما به‌روز هستند و به هر سؤالی که پیش بیاید پاسخ خواهند داد.

هماهنگ کننده شما مطمئن خواهد شد که تعدادی از مدارک و فرم های پزشکی مورد نیاز را پر کرده اید. همچنین چند آزمایش آزمایشگاهی وجود دارد که باید انجام دهید و دو هفته قبل از عمل جراحی شما باید انجام شود.

باید برنامه ریزی کنید که یک هفته از کار و وظایف خانه مرخصی بگیرید، جایی که تنها کاری که انجام می دهید بهبودی است. ما در حال استراحت، مطالعه، تماشای تلویزیون در رختخواب و ماندن در خانه هستیم. انجام مقدمات از قبل برای حمایت از این طرح بهبودی بسیار توصیه می شود. اگر از کودکان کوچک مراقبت می کنید، قطعاً در این مدت به مراقبت از کودکان جایگزین نیاز خواهید داشت. ما می دانیم که کاهش سرعت و توقف آن می تواند بسیار سخت باشد، اما این برای کمک به تسریع بهبود و دستیابی به بهترین نتایج ممکن ضروری است.

در روز جراحی لیپوساکشن شما:

شما باید یک مراقب مسئول و قابل اعتماد را انتخاب کنید که بتواند شما را رها کند و در روز بزرگ خود شما را انتخاب کند. اطلاعات دقیق زیادی در مورد مراقبت های بهبودی شما به آنها داده می شود و کار مهمی برای انجام دادن دارند.

پس از معاینه، با پرستاران و هماهنگ کننده بیمار خود ملاقاتی خواهید داشت که در آنجا می توانید هر گونه سوالی را قبل از جراحی بپرسید. سپس آنها شما را به اتاق قبل از عمل راهنمایی می کنند که در آنجا لباس بیمارستان را به تن خواهید کرد.

بهبودی پس از عمل لیپوساکشن:

لباس‌های فشرده‌سازی لیکرا را در اختیار شما قرار می‌گیرد که باید به مدت ۶ هفته پس از جراحی بپوشید. آنها را می توان در زیر لباس های شما مانند لباس زیر پوشید و برای بهبودی شما و برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن ضروری است. به عنوان یک امتیاز، آنها به شما کمک می کنند احساس خوبی داشته باشید. شما می توانید یک روز پس از جراحی دوش بگیرید و در همان زمان لباس خود را بشویید و خشک کنید و بعد از حمام مجددا از آن استفاده کنید.

بعد از لیپوساکشن مقدار قابل توجهی تورم و کبودی خواهید داشت که کاملا طبیعی است. ممکن است کمی خسته کننده باشد، اما حدود 6 تا 8 هفته طول می کشد تا فروکش کند. با این حال، پس از حل شدن، شما در چند هفته خسته کننده برای یک عمر با نتیجه جدید خود معامله خواهید کرد. ما متوجه شدیم – احتمالاً می خواهید نتیجه خود را فوراً ببینید. فقط صبر داشته باشید و دستورالعمل‌های جراح خود را با دقت دنبال کنید، به خصوص در مورد تکنیک‌های ماساژ پس از عمل، زیرا این تکنیک‌ها به کاهش تورم و شکستن بافت اسکار کمک می‌کنند.

علاوه بر مرحله ریکاوری سختگیرانه یک هفته‌ای که هیچ کاری انجام ندهید، باید ورزش را به مدت یک ماه کنار بگذارید. در آن مرحله می‌توانید دوباره ورزش‌های سبک مانند پیاده‌روی انجام دهید (متاسفیم، بدون دویدن یا بلند کردن در باشگاه!) و در 6 هفته می‌توانید فعالیت‌های سنگین‌تر و تمرین‌های تاثیرگذاری بالاتر را از سر بگیرید.

در این بین افرادی که از عمل و جراحی های تهاجمی ترس دارند می توانند روش های لاغری با دستگاه را انتخاب کنند

کلینیک نسخه با داشتن کادری مجرب اماده خدمات رسانی و مشاوره رایگان شما میباشند

تلفن تماس 02143682

Call Now Button