پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو یک درمان اختصاصی برای بازسازی پوست می باشد. پروفایلو با تحریک تولید کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی آهسته هیالورونیک اسید به طور چشم گیری ظاهر خطوط ریز و چروک را بهبود بخشیده و به افزایش آب رسانی و قوام پوست صورت کمک می کند. این ماده انقلابی جدید در روشهای جوانسازی پوست است که بدون نیاز به جراحی خطوط و چروک های پوستی را از بین می برد و آن را سفت می کند. همچنین بافت پوست به این وسیله زیباتر، شفاف تر و مرطوب تر خواهد شد. تزریق ژل پروفایلو برای افرادی به کار می رود که نشانه های پیری روی پوست آنها ظاهر شده است.ژل پروفایلو یک فیلر یا پرکننده پوستی نیست بلکه یک ژل اسید هیالورونیک با قابلیت انتشار (در بافت) است. این محصول یکی از جدیدترین نوآوری ها برای درمان افتادگی پوست با استفاده از بازسازی بیولوژیکی است که تغییر و تحول زیادی را در صنعت زیبایی به وجود آورده است. در حال حاضر پروفایلو تنها درمان در نوع خود است، ژل پروفایلو پوست را از درون بازسازی می کند و می تواند ظرف 2 هفته نتایج قابل مشاهده ای را ایجاد کند.

مزایای تزریق پروفایلو:

 بهبود قوام پوست

 افزایش سفتی

 لیفت پوست

 ایجاد شفافیت، صافی و درخشانی  

 آبرسانی قوی  

جوانسازی با پروفایلو
پروفایلو چقدر دوام دارد؟

نتایج درمانی پروفایلو، پس از سه جلسه تزریق نمایان می‌شوند. بین هر جلسه، چهار هفته فاصله است و در این مدت به صورت مداوم، آب‌رسانی به پوست بهبود پیدا می‌کند.به طور کلی می‌توان انتظار داشت که نتایج تزریق پروفایلو، حدود ۶ ماه دوام داشته باشد. البته بعد از شش ماه می‌توان در یک جلسه، تزریق جدید را انجام داد تا شرایط پوستی به دست آمده، ادامه‌دار شود.

مراقبت های پس از تزریق ژل پروفایلو:

پس از تزریق ژل پروفایلو نیاز به انجام مراقبت‌ های خاصی نیست و بیمار می تواند به راحتی فعالیت های روزانه خود را انجام دهد. اما دقت داشته باشید که از برخورد آب با محل تزریق خودداری نمایید. همچنین بهتر است به مدت دو روز از رفتن به باشگاه، اتاق بخار گرم، مصرف دخانیات و الکل، استفاده از وسایل آرایشی و رفتن به استخر و سونا بپرهیزید.

تفاوت ژل پروفایلو و فیلر چیست؟

همانطور که تا بدینجا بدان اشاره کردیم این روش به هیچ عنوان روشی حجم دهنده نیست. مهم ترین ویژگی پروفایلو خاصیت آبرسانی آن است که سبب شده است این روش طرفداران زیادی پیدا کند.اما وظیفه اصلی فیلرها پرکنندگی و حجم دهی آنهاست و برای کسانی مناسب است که تمایل دارند به بخش هایی از صورت خود حجم بدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیلرها می توانید به مقاله «مزایا و عوارض تزریق فیلر کدامند؟» مراجعه کنید.

مراقبت های بعد از تزریق پروفایلو:

-تا 24 ساعت از آرایش کردن خودداری نمایید.

-تا یک هفته از رفتن به استخر ، سونا و جکوزی پرهیز کنید.

-توجه داشته باشید که به هیچ عنوان با دست آلوده نواحی مورد درمان را لمس نکرده و ماساژ ندهید.

عوارض جانبی پروفایلو:

افرادی که برای تزریق پروفایلو به متخصص پوست و مو مراجعه می‌ کنند با هیچ  گونه عوارضی مواجه نخواهند شد. اما به طور کلی ممکن است افراد پس از تزریق دچار قرمزی، التهاب یا حساسیت به لمس شوند که این عوارض کاملا طبیعی بوده و پس از گذشت ۲۴ ساعت برطرف خواهد شد.

 

 

Call Now Button