جوانسازی:

روش لیفت صورت با نخ در واقع یک روش ابتدایی است که در کنار سایر روش های غیر جراحی برای جوانسازی پوست صورت به کار می رود. لیفت صورت با نخ همچنین برای اثر گذاری بهتر بعد از یک جراحی انجام شده برای کشیدن پوست صورت، به منظور کشیدن بیشتر پوست انجام می گیرد. انواع لیفت صورت با نخ شامل لیفت صورت با نخ به منظور جوانسازی صورت و لیفت با نخ به منظور کشیدن پوست زیر ابرو است. لیفت صورت با نخ که به منظور جوانسازی پوست انجام می شود به طور کلی موجب بهبود بافت و توناژ پوستی می گردد؛ این نوع از لیفت صورت با نخ معمولا به صورت تک رشته ای انجام می شود که به صورت یک چارچوب مشبک وارد لایه میانی پوست (درم) می گردد. بسته به مورد استفاده لیفت صورت با نخ، معمولا 10-120 رشته نخ در یک زمان وارد پوست می شوند. نخ ها که باید صاف باشند بر روی یک سوزن نصب می شوند، وارد پوست می شود جایی که به علت چین خوردگی ایجاد شده در اثر نصب نخ ها بر روی سوزن به شکلدر آمده و در پوست باقی می مانند. جنس نخ های مورد استفاده در لیفت صورت با نخ عموما از ماده ای به نام پلی دیوکسانون است. لیفت صورت با نخ به منظور جوانسازی پوست اثری بسیار ظریف و سریع دارد.

در مواردی که لیفت صورت یا نخ به منظور کشیدن پوست انجام می شود، پوست به طور مکانیکی کشیده می شود. تعداد نخ های به کار رفته در این روش لیفت صورت با نخ، بسته به محلی تحت درمان قرار گرفته1-5 عدد در هر قسمت است. نوع رشته های مورد استفاده در لیفت صورت با نخ به مورد کاربرد آن (جوانسازی پوست یا کشیدن پوست) بستگی دارد.

مزایای لیفت صورت با نخ چیست؟

  گونه های فرو رفته: از دست رفتن حجم در گونه ها، یکی از آثار پیری می باشد ولی لیفت با نخ می تواند تولید کلاژن را تحریک کرده و گونه های فرو رفته را پر کند.

فک ها: با بالا رفتن سن و تاثیر نیروی جاذبه، در ناحیه فک پوست اضافه ای ایجاد می شود.

گونه های افتاده: افتادگی ملایم تا متوسط در ناحیه گونه ها در اثر فرایند بالا رفتن سن ایجاد می شود، ولی می توان با لیفت صورت با نخ این مشکل را مرتفع نمود.

 چین و چروک های عمیق: چین و چروک ها و تا خوردگی های اطراف بینی و چانه با روند لیفت صورت با نخ، قابل درمان می باشد.

 

لیفت ابرو با نخ

ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

لیفت صورت با نخ یک روش دائمی برای از بین بردن آثار پیری محسوب نمی‌شود. البته واضح است که روند پیری را نمی‌توان به هیچ روشی متوقف کرد. اما طبق مطالعات انجام‌شده روش‌های لیفتینگ صورت با نخ اثربخشی طولانی‌مدتی به همراه ندارند. به‌گفته مجله پزشکی ، نتایج حاصل از لیفت با نخ از ۱ تا ۳ سال ماندگار است. از همین رو پزشکان توصیه می‌کنند برای رسیدن به نتیجه بهتر، لیفت با نخ را با سایر روش‌های ضدپیری ترکیب کنید.

مراقبت های بعد از لیفت با نخ:

از جمله مهم ترین مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ که بیمار برای کاهش میزان تورم و کبودی باید رعایت کند این است که تا ۴۸ ساعت از کمپرس یخ استفاده نماید.

 بیمار به مدت ۲ هفته انجام حرکات شدید صورت خود را مانند گریه کردن و خندیدن کاهش دهد.

تا مدتی که پزشک تعیین کرده است از مصرف الکل و دخانیات خودداری کند چرا که مصرف سيگار و دخانیات باعث تنگ شدن عروق خونی و اختلال در گردش خون می شود.

آقایانی که لیفت صورت با نخ را انجام داده اند تا دو هفته از تراشیدن ریش و سبیل خود اجتناب کنند.

تا دو ماه بیمار از ماساژ دادن صورت خود بعد از لیفت با نخ خودداری کند.

لیفت صورت با نخ

انواع نخ لیفت صورت به شرح ذیل می باشد:

نخ پلی دی اکسان

نخ سیلوئت

نخ خاردار یا نخ کاگ

نخ امبدینگ

Call Now Button