اندولیفت:

اندولیفت نوعی از لیزرهای کم تهاجمی است که در اغلب مواقع به منظور بالا بردن بخش های مختلف صورت (لیفتینگ) انجام می شود. در دستگاه های اندولیفت از لیزرهای دارای طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می شود که جزو پرتوهای فرو سرخ یا مادون قرمز محسوب می شود. طول موج مورد نظر می تواند بیشترین تأثیر را بر روی چربی ها و آب موجود در داخل بافت های پوست بگذارد و می تواند با ذوب کردن چربی ها، پوست صورت را صاف تر و سفت تر بکند.

اندولیفت چه کاربردی دارد؟

لیفت صورت

جوانسازی پوست

سفت کردن پوست

کاهش چین و چروک ریز صورت از جمله اطراف چشم، خط اخم و …

درمان اسکارهای آتروفیک از جمله جای جوش و جای زخم

کاهش حجم چربی زیر پوستی و در نتیجه کانتورینگ مختصر صورت

لیزر اندولیفت

مزایای اندولیفت:

عدم مشاهده هیچ اسکار و خون ریزی در طی درمان

روشی است غیر تهاجمی و بدون نیاز به بخیه

کوتاه بودن دوره نقاهت پس از هر جلسه اندولیفت

در مقایسه با روش های دیگر هزینه کمتری دارد

مقايسه خدمات لیفت با لیزر اندولیفت:

خدمات ليفت به معنی بالا کشيدن اجزاء صورت مانند ابروها، مژه‌ ها، پيشانی و … است که با روش تهاجمی برش در پوست و ایجاد خونریزی و آسیب بافتی انجام می ‌شود. ممکن است در این روش، برای هر یک از اجزاء صورت عوارضی ایجاد شود که می‌ تواند باعث به هم خوردن حالت طبیعی چهره شود. در حالیکه اندولیفت روشی است که در همان دقایق اولیه کار، بافت کلاژن پوست، شروع به تشکیل شدن می‌ کند . اندولیفت بدون خدمات، خونریزی و بیهوشی بوده و با حداقل درد همراه است. احتمال و خطر آسیب دیدگی شاخه ‌های عصب صورت در اندولیفت بسیار کمتر از سایر روش‌ های لیفت می‌ باشد.

لیزر اندولیفت در طی چند جلسه انجام می شود؟

بسته به تشخیص پزشک متخصص و کاری که قرار است روی پوست شما انجام شود، تعداد جلسه ها و زمان مورد نیاز برای انجام شدن اندولیفت متفاوت خواهد بود. البته در اغلب مواقع یک جلسۀ درمانی برای لیزر اندولیفت کفایت می کند و معمولاً پس از گذشت شش ماه یا یک سال، جلسۀ دیگری برای ترمیم و بررسی نتایج حاصل از لیزر تعیین خواهد شد. در طول این مدت هم فرد باید به توصیه های مراقبتی پزشک خود به دقت عمل کند تا نتایج لیزر را به تدریج روی پوست خود مشاهده نماید.

مراقبت‌های اندولیفت:

۱- از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و نیز مسکن‌هایی مانند ایبوپروفن، دیکلوفناک، ایندومتاسین و… یک هفته قبل از پروسیجر، خودداری نمایید.

۲- از مصرف دوز بالای ویتامین‌هایی مانند ای، روغن ماهی، امگا سه، گارلیک، جنسینگ، سیر، جینکو بیلوبا و … روزهای قبل از پروسیجر خودداری نمایید.

۳- از مصرف الکل ۲۴ ساعت قبل و بعد پروسیجر خودداری نمایید.

۴- با مشورت پزشک معالج در صورت امکان داروهایی مانند وارفارین، هپارین و … را قطع نمایید.

۵- در صورت تورم و یا کبودی تا ۲۴ الی ۴۸ ساعت از کمپرس سرد استفاده کنید.

۶- در صورت داشتن سابقه تب خال مکرر به کلینیک اطلاع دهید.

۷- هر گونه بیماری زمینه‌ای یا پروتز موجود در بدن را به کلینیک اطلاع دهید.

Call Now Button