انجماد چربی به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین درمان‌های کانتورینگ بدن ما دردنیا شده است، اما بسیاری از مشتریان در مشاوره‌های اولیه خود می‌آیند و می‌خواهند کمی بیشتر در مورد نحوه عملکرد آن بدانند. به طور خلاصه، انجماد چربی جایی است که زیبایی‌شناسان آموزش دیده ما از یک ماشین درجه پزشکی و فناوری CLATUU استفاده می‌کنند تا سلول‌های چربی ناخواسته شما را با منجمد کردن آنها حل کنند.

در این وبلاگ، ما به نحوه عملکرد انجماد چربی و همچنین آنچه می توانید از اولین درمان خود با داشته باشید، عمیق تر می پردازیم.

22

انجماد چربی چگونه کار می کند؟

انجماد چربی یک روش غیر تهاجمی است که برای انواع پوست مناسب است. فناوری کرایولیپولیز انجماد چربی CLATUU که استفاده می‌شود، یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های انجماد چربی در جهان است، و بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که بهترین نتایج ممکن را خواهید گرفت.

این فناوری با استفاده از ترکیبی منحصر به فرد از الکترو و سرما درمانی برای حذف سلول های چربی ناخواسته و همچنین بافت اطراف آن کار می کند. این سلول های چربی را با انجماد سریع آنها می کشد و به آنها اجازه می دهد در طی چندین ماه پس از فرآیندهای طبیعی بدن حل شوند. مشتریان بسته به نتایج مورد نظر خود می توانند از بین یک درمان منفرد یا یک دوره 3، 6 یا 8 دوره ای را انتخاب کنند، اما این می تواند در مشاوره اولیه مورد بحث قرار گیرد.

توجه به این نکته مهم است که فرآیند انجماد چربی روی سلول های دیگر بدن تأثیری ندارد و به هیچ وجه مضر نیست. فناوری مورد استفاده ما کاملاً ایمن است و ثابت شده است که نتایج شگفت انگیزی را برای هزاران مشتری ارائه می دهد.

از درمان انجماد چربی چه انتظاری باید داشت؟

انجماد چربی کاملاً بی ضرر است و متخصصان ما همیشه اطمینان حاصل می کنند که مشتریان ما تا حد امکان راحت هستند. درمان‌ها معمولاً حدود 90 دقیقه طول می‌کشد و برخی از مراجعان احساس سردی و سوزن سوزن شدن را گزارش می‌کنند. به طور کلی، حداقل ناراحتی وجود دارد، و همیشه فرصت هایی برای استراحت در صورت نیاز وجود دارد.

از آنجایی که سلول‌های چربی در طول فرآیند طبیعی بدن در طول زمان حل می‌شوند، ممکن است چندین هفته طول بکشد تا متوجه اثرات درمان خود شوید، اما با روش انجماد چربی هیچ زمان از کار افتادگی وجود ندارد، بنابراین می‌توانید به کار خود ادامه دهید.

33

روز بلافاصله پس از درمان:

با گذشت هفته ها، باید متوجه سفت شدن پوست خود شوید و ظاهر و احساسی صاف تر داشته باشید. پس از یک دوره درمان، این امر حتی بیشتر قابل توجه خواهد بود و شما یک حس اعتماد به نفس کاملا تازه خواهید داشت. انجماد چربی واقعاً مانند جادو است!

شایان ذکر است که عوارض جانبی احتمالی انجماد چربی شامل بی حسی، قرمزی، تورم خفیف و حساسیت پوستی است. مطمئن باشید این عوارض جانبی خفیف هستند و به سرعت از بین خواهند رفت. بسیار غیر معمول است که مشتریان ما هر یک از این عوارض جانبی را تجربه کنند.

درمان انجماد چربی خود را همین امروز رزرو کنید:43683-021

مشاهده گزینه های درمان:

55

آیا به ادامه روش انجماد چربی در NYLC فکر می کنید؟ مشاوران ما می‌توانند به شما کمک کنند تا تصمیم بگیرید چه تعداد از روش‌های انجماد چربی برای بدن شما بهترین است و می‌توانند در اولین مشاوره رایگان به هر سؤال دیگری که دارید پاسخ دهند. همین الان مال خود را رزرو کنید و روندی را شروع کنید که ظاهر و همچنین اعتماد به نفس شما را متحول می کند!

Call Now Button