فیلر زیر چشم چیست؟

تزریق فیلر یک روش  برای از بین بردن گودی زیر چشم  هست که در کنار روش‌های دیگر برای انجام این کار و به تشخیص پزشک متخصص انجام می‌شوند.در واقع تزریق فیلر زیر چشم یک تزریق بافتی است که پایه آن اسید هیالورنیک اسید طبیعی می باشد و دارای مولکول پیچیده است که در پوست قرار دارد. از فیلر چشم به منظور حجیم نمودن، بالا کشیدن قسمت هایی از پوست که دچار فرورفتگی شده، منعطف نمودن چین و چروک های عمقی و ایجاد پوست درخشان استفاده می‌شود که به عنوان یک محرک در ناحیه زیر چشم عمل می‌کند.

اکثر برندهای فیلر اسید هیالورونیک عبارتند از:

رووفیل

ژوویدرم

نورامیس

مناسب ترین فیلر برای اطراف چشم پرکننده اسید هیالورونیک می‌باشد.

رفع گودی زیر چشم
ماندگاری فیلر زیر چشم:

 ماندگاری فیلر های موقت زیر چشم 6 ماه تا 1 سال می‌باشد این در حالی است که فیلرهای نیمه دائم در کمترین حالت 2 سال و در بیشترین حالت ماندگاری 10 سال در بدن دوام دارند. از دیگر عوامل ماندگاری فیلر زیر چشم میزان متابولیزه هیالورونیک اسید در بدن فرد است که به مرور زمان چه میزان را جذب می‌کند.

آیا فیلر زیر چشم عوارض دارد؟
بعد از تزریق فیلر زیر چشم نیازی به استراحت طولانی مدت نیست. حتی می توانید همانند لحظه خروج از مطب دکتر به زندگی عادی خود ادامه دهید. بهتر است زیر چشم را با یک کانول نوک صاف (به جای سوزن) تزریق کند زیرا برای رسیدن به تمام نواحی زیر پوست فقط به یک نقطه ورود نیاز دارد. این خطر کبودی ، تورم و عوارض عروقی را کاهش می دهد ، اما همیشه این احتمال وجود دارد که پس از ۴۸ ساعت تورم یا کبودی جزئی داشته باشید. اگر نگران هستید ، دو روز قبل از نوشیدن الکل خودداری کنید و از دکتر خود بخواهید پوست شما را قبل و بعد یخ بزند.

مزایای تزریق فیلر زیر چشم:

از بین بردن کیسه های چربی زیر چشم

رفع چین و چروک های پوستی زیر چشم به دلیل این که فیلر ها به زیر چشم حجم می دهند و پوست این ناحیه کشیده می شود.

جوانسازی و زیبا تر شدن چشم ها

این روش بدون درد و بدون عارضه اس

در کمترین زمان ممکن یعنی در 30 دقیقه تمام روند تزریق فیلر به اتمام می رسد

روشی غیر تهاجمی که پس از آن نیاز به بستری شدن در مرکز درمانی ندارید

فیلر ها از موادی ساخته شده اند که بیشترین سازگاری را با بدن دارند و به مرور جذب می شوند.

رفع گودی و فرورفتگی زیر چشم

تغییر رنگ پوست زیر چشم؛ پوست هایی که تیره هستند روشن تر می شوند و همرنگ پوست سایر بخش های صورت می شوند.

رفع گودی زیر چشم

چند جلسه تزریق فیلر زیر چشم لازم است؟
زیر چشم رایج ترین مکان برای تغییر دادن سریع است. هر کس که اولین بار از تزریق فیلر زیر چشم استفاده می کند، از او می خواهیم که دو هفته دیگر برگردد تا بتوانم آن را ببرسی کنیم. این ممکن است به معنای اضافه کردن باشد چند قطره پرکننده دیگر یا استفاده از کمی هیالورونیداز برای صاف کردن هرگونه پف کوچک باشد.

Call Now Button